Bij juwelier Den Haag gaat het niet alleen om het product

B

Het gaat niet alleen om het product

In deze tijd is er heel veel aanbod als het gaat om verschillende producten. Kijk bijvoorbeeld naar sieraden of horloges, er zijn heel veel merken met nog meer verschillende modellen. En ook de aanbieders van deze producten zijn er in grote getalen. Kijk maar eens in een winkelcentrum van een stad, hoeveel juweliers zijn er wel niet. Om je te onderscheiden van de concurrentie, moet je iets meer te bieden hebben dan alleen het verkopen van je producten. Denk bijvoorbeeld aan de beleving die klanten kunnen ervaren bij het aankopen van horloges of sieraden bij jou. Waarom moeten de klanten deze belevenis ervaren bij jouw juwelier in plaats van die bij de juwelier 100 meter verderop. Juwelier Den Haag denkt altijd heel goed na over deze zaken. En dat zien zij terug in het bezoekersaantal. Juwelier Den Haag denkt aan hun klanten, en niet alleen over hoe zij de producten verkopen.

Aanpak

Het begint al bij de binnenkomst van de klant., er wordt keurig gedag gezegd en de klant wordt eigenlijk meteen geholpen. Het eerste contact moment is voor juwelier Den Haag extra belangrijk. Dit kan zorgen voor de keuze van de klant om te blijven of snel weg te gaan. Dan gaan de kenners van juwelier Den Haag een gesprek met je aan over bepaalde sieraden, en wat je er toe beweegt om de juwelier binnen te stappen. Uiteindelijk zal er een gesprek ontstaan waaruit blijkt dat jou kenmerken passen bij een bepaald product.

Je krijgt echt het gevoel dat je speciaal bent, alsof jij hun grootste klant bent. Dat kan jou een goed gevoel geven en dat doet juwelier Den Haag erg goed. Het gaat er niet persé om dat zij hun producten verkopen, maar ook dat jij je op je gemak voelt en dat je een unieke klant bent.

Resultaat

Het resultaat is dat mensen door gaan vertellen over hun ervaringen bij deze juwelier. Dit kan zorgen voor nog meer klanten. Op deze manier onderscheid juwelier Den Haag zich van de rest.